VAN KINDERKLEDING TOT FLESVOEDING VOOR BABY’S TE EXPORTEREN NAAR VIETNAM

Import Export Your Product Directly No Mediator

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

kinderkleding tot flesvoeding voor baby's

Table of Contents

Dit is het volgende deel van het kinderkleding project, waarin we je vertellen hoe we van kinderkleding zijn overgestapt op poeder voor zuigelingenvoeding.
De reis van meer dan 2000 dagen wordt in minder dan 10 minuten als volgt in beeld gebracht:

Van kinderkleding tot babymelkpoeder – Hoe heeft VIEC dat met succes gedaan?

Luister goed naar de klanten van het kinderkleding project.

Bij VIEC geloven we dat luisteren naar klanten niet alleen wachten is op hun feedback als onderdeel van de after-sales service. Het is niet gewoon wachten tot de telefoon gaat en een voorbereid antwoord geeft. In plaats daarvan hebben we een klantgerichte groeicultuur opgebouwd door voortdurend met hen in contact te komen en goed op hun behoeften te letten, van waaruit we proberen hen te helpen bij het maken van slimme aankoopbeslissingen.

We houden deze oriëntatie vast sinds de begindagen van het kinderkleding project, onze allereerste mijlpaal op de weg, en belangrijker nog, de hoeksteen van de operationele strategieën van VIEC op de lange termijn.

En net na het ontvangen van de waardering van de klanten die onze hoogste verwachtingen van het project overtrof, wisten we dat het de hoogste tijd was om Europese kwaliteitsmerken dichter bij de Vietnamese consumenten te brengen en vice versa.

Wat achter de bestellingen van Vietnamese klanten voor vanuit Nederland verzonden kinderkleding schuilgaat, was hun onvervulde vraag naar authentieke producten van topmerken, waartoe ze in Vietnam geen toegang hebben.

Nadat we aan die behoeften hadden voldaan en het vertrouwen van de klanten in de service van VIEC hadden gewonnen, begonnen we met hen te praten over wat ze vervolgens in hun winkelwagentje wilden hebben. Het antwoord bleek hoogwaardige voedingsproducten voor hun kinderen te zijn.

Klanten van kinderkleding laten ons weten wat ze willen, en wij brengen ze wat ze echt nodig hebben.

“De klant heeft altijd gelijk”, wordt, zoals het spreekwoord zegt, wordt lange tijd beschouwd als een gouden regel voor klantenservice. Maar helaas, in dit geval klopt het niet. Waarom?

Wat klanten soms willen voor de kinderkleding stukken, is niet wat ze echt nodig hebben.

Elke klant kan tal van wensen hebben, variërend op basis van hun achtergrond, persoonlijkheid en perspectieven. Maar als bedrijven, kunnen we experts zijn in het beter begrijpen van en het anticiperen op hun behoeften dan zij. Het is daarom onze plicht om niet alleen ervoor te zorgen dat al deze behoeften redelijk worden bevredigd, maar ook om hen de meest gunstige aanbiedingen te doen.

Bekijk het gevolgde voorbeeld kinderkleding en de flesvoeding voor baby’s, dan kunt u het duidelijk krijgen.

In ons zuigelingenvoeding project spraken Vietnamese klanten hun sterke verlangen uit naar kwaliteit poeder voor zuigelingenmelk dat aan de hoogste Europese normen voldoet en een gelijkwaardige hoge prijsklasse kwam zonder twijfel voor hen niet als een verrassing. Ze schreven gemakkelijk dure formule merken toe aan uitstekende voedingsstoffen die nergens anders verkrijgbaar waren.

OLLA melkpoeder baby exporteren naar Vietnam kinderkleding

Dit is tot nu toe een wijdverbreide misvatting, aangezien hogere prijzen worden geassocieerd met een meer positieve kijk op goederen. Dat wil zeggen, kopers hebben de neiging te geloven dat hoe duurder iets is, hoe meer het waard is. Maar de waarheid is dat een hoger prijskaartje niet noodzakelijkerwijs superieure kwaliteit impliceert, wat in dit geval precies goed blijkt te zijn.

Waarom? Alle in Nederland geproduceerde zuigelingenmelk poeder MOET een standaard Europese formule volgen. Dat betekent dat, of het nu een hoge prijs of een lage prijsklasse is, ze ALLEMAAL DEZELFDE kwaliteit en ingrediënten bevatten. Met andere woorden, er bestaat geen enkel merk met een zogenaamde superieure formule zoals Vietnamese klanten zoeken. Simpelweg omdat het de wet is en dat kopers de genoemde superioriteit kunnen vinden … in alle merken.

Bovendien erkende VIEC dat sommige klanten tot op zekere hoogte verwachtten dat melk van topkwaliteit uit de EU hun kinderen zou kunnen helpen zich op een vergelijkbare manier te ontwikkelen als een Europees kind. Maar VIEC probeerde hen duidelijk te maken dat ze hun kinderen niet nodig hadden om blond haar of blauwe ogen of een lengte van 2 meter te hebben om gezonde en mooie kinderen te zijn. In plaats daarvan, waar ze rekening mee moeten houden, is of die zuigelingenvoeding hun baby’s de voedingsstoffen zou geven die ze nodig hebben om te gedijen op hun eigen groei reis.

Het bovenstaande maakt deel uit van hoe wij onze klanten informeren. We zijn ervan overtuigd dat de educatieve klantstrategie een sleutelrol heeft gespeeld bij het creëren van klantloyaliteit door vertrouwen op te bouwen en waarde te versnellen. Terwijl we de klanten opleidden, konden ze echte waarde ontdekken in het gebruik van onze producten, maar VIEC zou niet in staat zijn om al deze doeleinden op de eerste dag uit te voeren.

Hier kwam de meest moeilijke fase:

van kinderkleding tot flesvoeding voor baby's

Neem risico’s en behandel onze klanten als onze eigen familieleden, niet alleen in het kinderkleding project.

“Verandering bestaat niet zonder berekend risico.” Dat was wat we in gedachten hielden bij het overwegen van de voor en nadelen van deze deal. Om specifiek te zijn, we konden de klanten gemakkelijk het premium-assortiment bieden zoals ze bestelden, als een vriend die hun keuze onvoorwaardelijk steunde. Maar VIEC was er nooit op gericht om die enige rol te vervullen als louter een vriend die altijd “ja” zei tegen hun eisen, maar een echte vriend en zelfs een familielid, die hen begeleidde om op de lange termijn een slimme consument te worden. Dat laatste betekende dat we ze moesten kennis laten maken met een betere oplossing, maar dit vergde zeker het nemen van risico’s om ze uit hun gemeenschappelijke gedachten te halen.

Maar zoals we eerder al zeiden, de essentie van ondernemerschap zijn berekende risico’s, aangezien risico en rendement twee erwten in dezelfde schil zijn en dat succes komt alleen als we bereid zijn een sprong in het diepe te wagen. “Als je geen risico’s neemt, kom je niet verder”. Na een grondig evaluatieproces koos VIEC voor de risicovolle optie, namelijk om te beginnen met zowel het dure als het midden geprijsde zuigelingenmelk poeder.

Waarom doen wat we doen in de kinderkleding en flesvoeding voor baby’s handels?

Zoals vermeld in onze zakelijke waarde, leggen we grote nadruk op het garanderen van de grootste voordelen op de lange termijn voor elke consument die vertrouwen stelt in onze service. Hoe moeilijk het ook is, we hebben een wettelijke en morele verplichting om de beste producten binnen hun budget te leveren.

Daarom willen we dat onze klanten hun eigen ervaring uit de eerste hand hebben met twee soorten flesvoeding voor baby’s uit Nederland om hun definitieve antwoord in te dienen. We mogen nooit vergeten dat de klant tenslotte de uiteindelijke beoordelaar is die bepaalt of een product een succes of een mislukking is. Daarom was het voor VIEC het belangrijkst wat klanten werkelijk dachten dat het product vertegenwoordigde, niet wat het bedrijf dat eigenaar was van het merk beweerde dat het deed. Daarom laten we klanten de producten zelf testen om te zien of ze kunnen vertrouwen op de door ons verstrekte informatie en of wat we hebben geraadpleegd ook echt nuttig voor hen is.

Daarna associeerden we ze met onze eigen familieleden. We wilden niet dat ze het geld zouden verspillen dat ze niet hoefden te verspillen.

Grote dingen hebben natuurlijk tijd nodig. Het kostte ons ongeveer zes maanden om zo geweldig te worden toen Vietnamese klanten duidelijk de voordelen van standaardformule melk voor baby’s konden voelen en ontdekten wat we hadden verteld dat waar was. Ze begonnen babymelkpoeder in grote hoeveelheden te bestellen tegen een lagere prijs die dezelfde gestandaardiseerde formule heeft als de hogere.

Over de prijsdifferentiatie zullen we in een later bericht nader ingaan.

Afgezien van kinderkleding of babymelk, staan ​​de mogelijkheden nu wijd open voor andere Europese fabrikanten die Vietnamese klanten willen bereiken.

De opbrengsten van het kinderkleding project legden de stevige basis voor de succesvolle deal babymelkpoeder. Het babymelkpoeder project, samen met andere volgende, opent een brede deur voor veel andere producten om Vietnamese klanten te bereiken. Wat we de een na de ander hebben gedaan, heeft VIEC in staat gesteld om inzichtelijke trends en gedragspatronen van de Vietnamese eindgebruikers te begrijpen, wat een sleutelrol speelt in onze succesvolle strategieën voor markttoegang.

VIEC stelt u als commerciële vertegenwoordiger in staat om gemakkelijk rechtstreeks in contact te komen met groothandels in Vietnam. Onze dienstverlening is gericht op het minimaliseren van alle intermediaire partijen van hoge kosten en een gecompliceerde supply chain, waardoor risico’s worden beperkt en uw nettowinst wordt geoptimaliseerd.

VIEC is erg trots op onze meer dan 11 jaar ervaring in het bevorderen van de bilaterale handel tussen Vietnam en Europese landen. We kijken ernaar uit om uw metgezel te worden op weg naar de Vietnamese markt.

Laten we contact opnemen om erachter te komen wat we voor u kunnen doen via our website HERE.
See our other projects HERE

related news

schedule a free Consultation